Strona główna
-
Dla producenta
- 14 stycznia, 2016
- Autor: administrator
- Kategorii:
Brak komentarzyUstalenie optymalnej ceny często decyduje o sukcesie rynkowym produktu lub usługi, stąd działania w celu jej ustalenia powinny pojawić się już we wczesnej fazie procesu – NPD (New Product Development).
-
Dla dystrybutora
- 14 stycznia, 2016
- Autor: administrator
- Kategorii:
Ustalanie ceny w sektorze B2B w porównaniu do segmentu B2C ma jeden dodatkowy ważny wymiar – a mianowicie indywidualne warunki handlowe.
-
Dla detalisty
- 14 stycznia, 2016
- Autor: administrator
- Kategorii:
W odróżnieniu od rynku B2B gdzie z reguły klienci korzystają z indywidualnych cen lub rabatów, na rynku B2C w znakomitej większości przypadków mówimy o jednolitej cenie dla wszystkich klientów.
- 1
- 2