Pricing

Poznaj i wykorzystaj największą dźwignię zysku w twojej firmie jaką jest PRICING!

Czy wiesz, że poprzez skuteczne wprowadzenie 1% podwyżki cen możesz uzyskać aż czterokrotnie większy wzrost zysku operacyjnego w porównaniu do obniżenia kosztów stałych o 1%? Dlatego właśnie PRICING to największa dźwignia zysku w twojej firmie.

Na naszym szkoleniu będziemy łączyć wiedzę z kilku dziedzin: pricingu, psychologii ekonomicznej oraz ekonomii behawioralnej z dziesiątkami praktycznych przykładów skutecznego pricingu. Forma prowadzenia szkolenia: interaktywne prezentacje 70%, case study 30%.

Zacznij zarabiać więcej na swoich cenach!

W trakcie szkolenia omawiamy zagadnienia?

  • Jaki wpływ na zysk firmy ma efektywny pricing?
  • Jaka strategia cenowa jest najbardziej efektywna w Twojej firmie?
  • W jaki sposób ustalić optymalną cenę nowego produktu?
  • Które analizy pricingowe pomogą ci ustalić optymalne ceny twoich produktów/usługi?
  • W jaki sposób możesz wpływać na gotowość klienta do zapłaty?
  • Jakie są innowacyjne modele pricingowe?

Szkolenie jest przeznaczone dla:

Właścicieli firm B2B i B2C, członków zarządów, osób odpowiadających za politykę handlową, a w szczególności Pricing Managerów, Revenue Managerów, Dyr. Marketingu, Dyr. Sprzedaży, Brand Managerów, Product Managerów, Specjalistów ds. Controllingu oraz Finansów.

Prowadzący

Grzegorz Furtak – założyciel pricingLAB

https://www.linkedin.com/in/grzegorzfurtakpricinglab/

Pomagamy naszym klientom więcej zarabiać na swoich cenach

Optymalizacja pricingowa w oparciu o dane pełni coraz ważniejszą rolę, zwłaszcza przy dużej ilości danych transakcyjnych. Opracowany przez Pricinglab skoring wrażliwość cenowej produktów znalazł szerokie zastosowanie w procesach decyzji cenowych w naszej organizacji.

Marcin Knop
Business Development Manager Investa

Przeprowadzona przez Pricinglab identyfikacja wycieków marży w procesach ustalania cen przyczyniła się do istotnego wzrostu zysku w naszej firmie.

Krzysztof Mazurkiewicz
Pricing Manager Grupa Topex

Rekomendacje PricingLAB dot. metody ustalania cen w oparciu o wrażliwość cenową produktów i segmentację klientów przyczyniły się do istotnego wzrostu zysku w naszej firmie.

Mirosław Szydłowski
Prezes Zarządu PBS Connect Polska

Nie trać pieniędzy z powodu źle ustalonych cen!