O nas

Jesteśmy firmą consultingową specjalizującą się wyłącznie w PRICINGU.

Naszą misją jest wzrost zysku naszych klientów poprzez optymalizację cen.

Jesteśmy interdyscyplinarnym zespołem doświadczonych ekspertów w dziedzinie pricingu, revenue management, sprzedaży, psychologii oraz ekonomii behawioralnej.

Naszych klientów w sektorach B2B i B2C wspieramy poprzez: analizy i badania cenowe, doradztwo w zakresie: strategii cenowych, projektowania logiki cenowej, wyznaczanie optymalnych cen i modeli cenowych, skutecznej komunikacji cen i promocji.

Badamy i modelujemy – jak w laboratorium – w jaki sposób optymalnie dostosować ceny do postrzeganej wartości produktów i usług oraz do zmieniających się warunków rynkowych i oczekiwań klientów.

W naszych projektach pricingowych korzystamy z szerokiego zakresu źródeł informacji o cenach tj. badania klientów, analizy numeryczne danych historycznych, eksperymenty cenowe i pomagamy naszym klientom wdrożyć podobne kompleksowe podejście do pricingu.

Nie trać więcej pieniędzy z powodu źle ustalonych cen!

Skontaktuj się z nami, pomożemy wykorzystać PRICING do wzrostu marży oraz wpływania na akceptację cen przez klientów.

Jedyna referencja, która jest dla nas ważna to wzrost twojego zysku!

Pomagamy naszym klientom więcej zarabiać na swoich cenach

Optymalizacja pricingowa w oparciu o dane pełni coraz ważniejszą rolę, zwłaszcza przy dużej ilości danych transakcyjnych. Opracowany przez Pricinglab skoring wrażliwość cenowej produktów znalazł szerokie zastosowanie w procesach decyzji cenowych w naszej organizacji.

Marcin Knop
Business Development Manager Investa

Przeprowadzona przez Pricinglab identyfikacja wycieków marży w procesach ustalania cen przyczyniła się do istotnego wzrostu zysku w naszej firmie.

Krzysztof Mazurkiewicz
Pricing Manager Grupa Topex

Rekomendacje PricingLAB dot. metody ustalania cen w oparciu o wrażliwość cenową produktów i segmentację klientów przyczyniły się do istotnego wzrostu zysku w naszej firmie.

Mirosław Szydłowski
Prezes Zarządu PBS Connect Polska

Nie trać pieniędzy z powodu źle ustalonych cen!