Psychologia cen i promocji

Jak wpłynąć na akceptację cen twoich produktów/usług?

Poznaj proces podejmowania decyzji zakupowych twoich klientów!

Na naszym szkoleniu będziemy łączyć wiedzę z pricingu, psychologii ekonomicznej oraz ekonomii behawioralnej z dziesiątkami praktycznych przykładów skutecznego pricingu, którą możesz wykorzystać do oddziaływania na wybory zakupowe twoich klientów. Przedstawimy Tobie bezcenną wiedzę z badań naukowych ukazujących złożone mechanizmy postrzegania cen.

Forma prowadzenia szkolenia: interaktywne prezentacje 70%, case study 30%.

Podczas szkolenia „Psychologia cen” poznasz:

  • Jakie mechanizmy behawioralne warunkują podejmowania decyzji zakupowych?
  • Taktyki skutecznej prezentacji wartości produktów, usług
  • Taktyki skutecznej komunikacji cen i promocji
  • Jak budować pożądane postrzeganie cenowe w oczach klientów
  • Jak oszacować i wpływać na gotowość klienta do zapłaty?
  • Czy podniesienie cen jest rzeczywiście tak trudne jak nam się wydaje

Szkolenie jest przeznaczone dla:

Właścicieli firm B2B i B2C, Pricing Managerów, Revenue Managerów, Dyr. Marketingu, Dyr. Sprzedaży, Brand Managerów, Product Managerów

Prowadzący

Grzegorz Furtak – założyciel pricingLAB

https://www.linkedin.com/in/grzegorzfurtakpricinglab/

Pomagamy naszym klientom więcej zarabiać na swoich cenach

Optymalizacja pricingowa w oparciu o dane pełni coraz ważniejszą rolę, zwłaszcza przy dużej ilości danych transakcyjnych. Opracowany przez Pricinglab skoring wrażliwość cenowej produktów znalazł szerokie zastosowanie w procesach decyzji cenowych w naszej organizacji.

Marcin Knop
Business Development Manager Investa

Przeprowadzona przez Pricinglab identyfikacja wycieków marży w procesach ustalania cen przyczyniła się do istotnego wzrostu zysku w naszej firmie.

Krzysztof Mazurkiewicz
Pricing Manager Grupa Topex

Rekomendacje PricingLAB dot. metody ustalania cen w oparciu o wrażliwość cenową produktów i segmentację klientów przyczyniły się do istotnego wzrostu zysku w naszej firmie.

Mirosław Szydłowski
Prezes Zarządu PBS Connect Polska

Nie trać pieniędzy z powodu źle ustalonych cen!