
Jak wpłynąć na akceptację cen twoich produktów/usług?
Poznaj proces podejmowania decyzji zakupowych twoich klientów!
Na naszym szkoleniu będziemy łączyć wiedzę z pricingu, psychologii ekonomicznej oraz ekonomii behawioralnej z dziesiątkami praktycznych przykładów skutecznego pricingu, którą możesz wykorzystać do oddziaływania na wybory zakupowe twoich klientów. Przedstawimy Tobie bezcenną wiedzę z badań naukowych ukazujących złożone mechanizmy postrzegania cen.
Forma prowadzenia szkolenia: interaktywne prezentacje 70%, case study 30%.
Podczas szkolenia „Psychologia cen” poznasz:
- Jakie mechanizmy behawioralne warunkują podejmowania decyzji zakupowych?
- Taktyki skutecznej prezentacji wartości produktów, usług
- Taktyki skutecznej komunikacji cen i promocji
- Jak budować pożądane postrzeganie cenowe w oczach klientów
- Jak oszacować i wpływać na gotowość klienta do zapłaty?
- Czy podniesienie cen jest rzeczywiście tak trudne jak nam się wydaje
Szkolenie jest przeznaczone dla:
Właścicieli firm B2B i B2C, Pricing Managerów, Revenue Managerów, Dyr. Marketingu, Dyr. Sprzedaży, Brand Managerów, Product Managerów