Dla producenta
Ustalenie optymalnej ceny często decyduje o sukcesie rynkowym produktu lub usługi, stąd działania w celu jej ustalenia powinny pojawić się już we wczesnej fazie procesu – NPD (New Product Development).
czytaj więcejDla dystrybutora
Ustalanie ceny w sektorze B2B w porównaniu do segmentu B2C ma jeden dodatkowy ważny wymiar – a mianowicie indywidualne warunki handlowe.
czytaj więcejDla detalisty
W odróżnieniu od rynku B2B gdzie z reguły klienci korzystają z indywidualnych cen lub rabatów, na rynku B2C w znakomitej większości przypadków mówimy o jednolitej cenie dla wszystkich klientów.
czytaj więcejDla usług
Efektywny pricing usług jest dużym wyzwaniem, ponieważ wartość usługi jest niematerialna, podlega subiektywnej ocenie klientów oraz w trudno określić jej realny koszt wytworzenia.
czytaj więcejOptymalizacja pricingowa w oparciu o dane pełni coraz ważniejszą rolę, zwłaszcza przy dużej ilości danych transakcyjnych. Opracowany przez Pricinglab skoring wrażliwość cenowej produktów znalazł szerokie zastosowanie w procesach decyzji cenowych w naszej organizacji.
Marcin Knop
Business Development Manager Investa,Przeprowadzona przez Pricinglab identyfikacja wycieków marży w procesach ustalania cen przyczyniła się do istotnego wzrostu zysku w naszej firmie.
Krzysztof Mazurkiewicz
Pricing Manager Grupa Topex,Rekomendacje PricingLAB dot. metody ustalania cen w oparciu o wrażliwość cenową produktów i segmentację klientów przyczyniły się do istotnego wzrostu zysku w naszej firmie.
Mirosław Szydłowski
Prezes Zarządu PBS Connect Polska,Badania cenowe oraz konsultacje z pricingLAB pomogły nam ustalić ceny naszych produktów zgodnie z unikatową wartością, którą oferujemy naszym klientom.
Artur Węgłowski
CEO Farmio S.A.,Dzięki badaniom cenowym i warsztatom z pricingLAB lepiej zrozumieliśmy jak klienci postrzegają wartość oraz ceny produktów Michelin. Jest to wiedza bezcenna do podejmowania decyzji w zakresie strategii rozwoju produktu.