Szkolenie – Percepcja cenowa sieci detalicznej

Czy klienci kupują w twoim sklepie z powodu atrakcyjnych cen? A może kierują się postrzeganym wizerunkiem cenowym?

Poznaj od czego zależy znajomość i zapamiętywanie cen twoich klientów. Odkryj, które produkty i ich ceny mają silny wpływ na wizerunek cenowy sieci detalicznej.

Podczas szkolenia „Percepcja cenowa sieci detalicznej” poznasz zagadnienia z zakresu pricingu, ekonomii behawioralnej, psychologii ekonomicznej i psychologii podejmowania decyzji, którą będziesz mógł wykorzystać do oddziaływania na wybory zakupowe twoich klientów.

Przedstawimy Tobie bezcenną wiedzę z naszych badań ilościowych:

a także najlepsze praktyki pricingowe stosowane sieciach detalicznych z Polski, Niemiec, Francji tj. Aldi, Edeka, Norma, Lidl, Netto, Tesco, Auchan, Carrefour, Real Biedronka, DM, Rossman.

W trakcie szkolenia odpowiemy tobie na pytania?

  • Jakie są skuteczne strategie cenowe stosowane w sprzedaży detalicznej?
  • Jak komunikacja cen i promocji wpływa na budowanie percepcji cenowej?
  • Jakie są typy klientów w zakresie akceptacji cen i reakcji na promocje?
  • Które produkty i ich ceny mają największy wpływ na wizerunek cenowy sieci detalicznej?
  • Które ceny produktów warto monitorować porównując się z konkurencją?
  • W jaki sposób skutecznie komunikować ceny oraz promocje cenowe?
  • W jaki sposób możesz wpływać na akceptację cen swoich klientów?

 

 

Czy to jest szkolenie dla Ciebie?

Szkolenie jest adresowane do osób odpowiadających za politykę handlową, a w szczególności Pricing Managerów, Revenue Managerów, Category Managerów, Dyr. Marketingu, Dyr. Sprzedaży, Specjalistów ds. Controllingu oraz Finansów.

Prowadzący:

Grzegorz Furtak – założyciel pricingLAB

 

Nie trać więcej pieniędzy z powodu źle ustalonych cen!

Pomożemy ci wykorzystać PRICING do ustalenia optymalnych cen oraz wpływania na ich akceptację.

Możliwość realizacji szkolenia w naszej siedzibie na PGE Narodowy