Szkolenie – Pricing – zarabiaj więcej na swoich cenach!

PRICING to centralne wyzwanie Twojej firmy. Wszystko, co robisz począwszy od projektowania produktu, poprzez proces sprzedaży, marketing, skończywszy na obsłudze klienta, pracuje tylko po to, by uzasadnić cenę którą proponujesz klientowi.

Na naszym szkoleniu będziemy łączyć praktykę oraz wiedzę z dziedziny pricingu, ekonomii behawioralnej, psychologii ekonomicznej z dziesiątkami praktycznych przykładów skutecznego pricingu z różnych branż: Microsoft, Miele, Michelin, Norton, Adobe, Lacoste,
Deutsche Bahn, Coca-cola, Pepsi, Fritzkola, Nike, Glaxo, Hertz, Aldi, H&M, Zara, Ryaniar, Dacia, Tata, Apple, Gillette, Miele, ICA.

W trakcie szkolenia odpowiemy tobie na pytania?

  • Jaki wpływ na zysk firmy ma efektywny pricing?
  • Jaka strategia cenowa jest najbardziej efektywna w Twojej firmie?
  • W jaki sposób ustalić optymalną cenę nowego produktu?
  • Które analizy pricingowe pomogą ci ustalić optymalne ceny twoich produktów/usługi?
  • W jaki sposób możesz wpływać na gotowość klienta do zapłaty?
  • Jaka jest przyszłość modeli cenowych

 

 

Czy to jest szkolenie dla Ciebie?

Szkolenie jest adresowane do właścicieli firm B2B i B2C, członków zarządów, osób odpowiadających za politykę handlową, a w szczególności Pricing Managerów, Revenue Managerów, Dyr. Marketingu, Dyr. Sprzedaży, Brand Managerów, Product Managerów, Specjalistów ds. Controllingu oraz Finansów.

 

Prowadzący:

Grzegorz Furtak – założyciel pricingLAB

 

Nie trać więcej pieniędzy z powodu źle ustalonych cen!

Pomożemy ci wykorzystać PRICING do ustalenia optymalnych cen oraz wpływania na ich akceptację.

Możliwość realizacji szkolenia w naszej siedzibie na PGE Narodowy.