Szkolenie – Psychologia cen

Jak wpłynąć na akceptację cen twoich produktów/usług? Poznaj proces podejmowania decyzji zakupowych twoich klientów!

Podzielimy się z tobą naszą wiedzą z zakresu pricingu. Na naszych szkoleniach dzielimy się doświadczenie z realizowanych projektów pricingowych a także prezentujemy wyniki własnych badań oraz eksperymentów cenowych z polskiego rynku.

Odkryj, co komunikujesz klientowi poprzez cenę. Podczas tego kursu poznasz zagadnienia z zakresu pricingu, ekonomii behawioralnej, psychologii ekonomicznej i psychologii podejmowania decyzji, którą możesz wykorzystać do oddziaływania na wybory zakupowe twoich klientów. Przedstawimy Tobie bezcenną wiedzę z badań naukowych ukazujących złożone mechanizmy postrzegania cen.

Podczas szkolenia „Psychologia cen” dowiesz się:

  • Jakie mechanizmy behawioralne warunkują podejmowania decyzji zakupowych?
  • Taktyki pricingowe z wykorzystaniem kognitywnych zachowań konsumentów.
  • Co należy wziąć pod uwagę w opracowaniu skutecznego cennika.
  • W jaki sposób możesz wpływać na akceptację cen swoich produktów czy usług.

Szkolenie przeznaczone jest dla:

Pricing Managerów, Revenue Managerów, Dyr. Marketingu, Dyr. Sprzedaży, Brand Managerów, Product Managerów, Specjalistów ds. Controllingu oraz Finansów.

Tematyka szkolenia:

  1. Konsument w sytuacji zakupów.
  2. Klient racjonalny i świadomy – klasyczny model EKB.
  3. Klient dokonujący automatycznych i nieświadomych wyborów konsumenckich.
  4. Motywacje i zaangażowanie w decyzjach zakupowych – (skala FCB).
  5. Paradoks wyboru.
  6. Za co klienci są gotowi zapłacić?
  7. Wartość vs cena.
  8. Akceptacja ceny.
  9. Skuteczna prezentacja cen.
  10. Końcówki cen .99; .95; .00.
  11. Efekt kompromisu – bezużyteczne punkty cenowe.
  12. Komunikacja ceny promocyjnej.
  13. Taktyki pricingowe z wykorzystaniem kognitywnych zachowań konsumentów.
  14. Postawy i  zachowania wobec pieniędzy.

Dodatkowo podzielimy się z Tobą wynikami 1 w Polsce badania naukowego dotyczącego postrzegania cen, które zrealizowaliśmy wspólnie z kołem naukowym Wydziału Psychologii U.W.

Prowadzący:

Grzegorz Furtak – założyciel pricingLAB

 

Nie trać więcej pieniędzy z powodu źle ustalonych cen!

Pomożemy ci wykorzystać PRICING do ustalenia optymalnych cen oraz wpływania na ich akceptację.

Możliwość realizacji szkolenia w naszej siedzibie na PGE Narodowy.

 

Szkolenie 1-dniowe

Dowiedz się więcej i zamów szkolenie!