Projektowanie procesów zarządzania cenami

Logiki Cenowa musi być wdrożona w ramach pewnych dobrze zdefiniowanych procesów.

Za poszczególne elementy potrzebne do określenia ostatecznej ceny (cennik bazowy, klasyfikacja produktów, baza dostępnych rabatów, przydział konkretnego pakietu rabatowego dla klienta, pakiety bonusowe, ceny indywidualnie negocjowane, ceny przetargowe itd. ) odpowiadają inne jednostki organizacyjne (czasem kilka na raz), wiele osób włączonych jest w przygotowanie, zatwierdzenie, modyfikacje.

Procesy musza być efektywne zarówno pod kątem celu jaki ma dany proces, wykorzystania zasobów, czasu realizacji (zwłaszcza te na styku z klientem).

 

BIZAGI – ZRZUT EKRANU LUB IFRAME

 

Kompleksowe za projektowanie procesów pricingowych w przedsiębiorstwie jako uzupełnienie logiki cenowej jest elementem oferty pricingLAB.

Przeprojektowanie procesów pricingowych zawsze zaczynamy od audytu istniejących procesów pricingowych, co pozwala nam zarówno zrozumieć dlaczego zbudowano istniejący system i w jakich elementach istniejące rozwiązania są nieefektywne.