PRICING

PRICING

PRICING to centrum twojej firmy. Wszystkie działania począwszy od projektowania produktu czy usługi, poprzez proces sprzedaży, marketing, skończywszy na obsłudze klienta, pracują po to, by uzasadnić cenę którą proponujesz klientowi. W takim ujęciu cena staje się kursem wymiany wartości, którą tworzysz na rynku.

W podejściu marketingowym PRICING to jedyny element Marketingu Mix (produkt, cena, dystrybucja, promocja) odpowiedzialny za generowanie przychodu. Pozostałe elementy strategii sprzedaży produktu, choć równie ważne, w sensie księgowym są kosztami firmy.

PRICING TO NAJWIĘKSZA DŹWIGNIA ZYSKU

Czy wiesz, że poprzez skuteczne wprowadzenie 1% podwyżki cen możesz uzyskać aż czterokrotnie większy wzrost zysku operacyjnego w porównaniu do obniżenia kosztów stałych o 1%?

Dlatego właśnie PRICING to największa dźwignia zysku w twojej firmie.

SKUTECZNA STRATEGIA CENOWA

Wiele firm przy ustalaniu cen koncentruje się głównie na kosztach. Jednak skuteczna strategia cenowa powinna zaczynać się od zrozumienia postrzeganej przez klientów wartości produktu lub usługi oraz sposobu podejmowania decyzji o zakupie.

Z naszych doświadczeń projektowych wynika, że klienci nie są w pełni poinformowani o cenach i pełnym wyborze oferty, stąd często nie decydują o zakupie w sposób do końca racjonalny. Jednak decyzje zakupowe w wielu przypadkach przebiegają według określonych wzorców zachowań, które można antycypować i na nie wpływać poprzez skuteczną prezentację ceny i promocji.

Dlatego w naszym podejściu PRICING to odkrywanie, przewidywanie oraz wpływanie na postrzeganie wartości i ceny przez konsumentów.

Nie trać więcej pieniędzy z powodu źle ustalonych cen!

Skontaktuj się z nami, pomożemy wykorzystać PRICING do wzrostu marzy oraz wpływania na akceptację cen przez klientów.

Pomagamy naszym klientom więcej zarabiać na swoich cenach

Optymalizacja pricingowa w oparciu o dane pełni coraz ważniejszą rolę, zwłaszcza przy dużej ilości danych transakcyjnych. Opracowany przez Pricinglab skoring wrażliwość cenowej produktów znalazł szerokie zastosowanie w procesach decyzji cenowych w naszej organizacji.

Marcin Knop
Business Development Manager Investa

Przeprowadzona przez Pricinglab identyfikacja wycieków marży w procesach ustalania cen przyczyniła się do istotnego wzrostu zysku w naszej firmie.

Krzysztof Mazurkiewicz
Pricing Manager Grupa Topex

Rekomendacje PricingLAB dot. metody ustalania cen w oparciu o wrażliwość cenową produktów i segmentację klientów przyczyniły się do istotnego wzrostu zysku w naszej firmie.

Mirosław Szydłowski
Prezes Zarządu PBS Connect Polska

Nie trać pieniędzy z powodu źle ustalonych cen!