Komunikacja cen

Twoi klienci nie zawsze myślą o cenach w pełni racjonalnie, nie są też w pełni poinformowani o wyborze oferty i cenach dostępnych na rynku. Dlatego w naszym podejściu PRICING to przede wszystkim zrozumienie i wpływanie na postrzeganie wartości i postrzeganie cen przez klientów.

Po rozpoznaniu procesu decyzji zakupu oraz zrozumieniu, w jaki sposób twoi klienci naprawdę postrzegają wartość i cenę możemy zastosować taktyki pricingowe wpływające na akceptację twoich cen t.j.

  • końcówki cen
  • bezużyteczne punkty cenowe
  • prezentacja opcji wyboru
  • struktura ceny
  • framing
  • wersje limitowane
  • sprzedaż w zestawach produktów
  • downsizing

Dowiedz się więcej o naszym badaniu końcówek cen

Na akceptację twoich cen oraz promocji możemy także skutecznie wpływać poprzez skuteczną ich prezentację i komunikację. Wykorzystując wiedzę z psychologii kognitywnej oraz doświadczenia z naszych badań pricingowych pomożemy ci opracować skuteczne cenniki, zapisy cenowe i promocyjne dobierając optymalne: frazy, hasła, czcionki, zapisy nominalne, zapisy procentowe oraz kolory.

Zapewniamy wsparcie w zakresie:

  • opracowania cenników
  • projektowania planów cenowych w SAAS
  • projektowania tagów cenowych
  • prezentacji ceny w ofertach handlowych
  • projektowania systemów rabatów i bonusów
  • opracowania kontekstów cenowych
  • opracowania skutecznej komunikacji podwyżek oraz obniżek cen
  • szkoleń dla działów sprzedaży z technik skutecznej prezentacji wartości i ceny

 

 

 

Dowiedz się więcej o naszych inspiracjach prezentacji cen z Mediolanu

Sposób komunikacji i prezentacji ceny ma często kluczowy wpływ na jej postrzeganie.

Nie trać więcej pieniędzy z powodu źle ustalonych cen!

Pomożemy ci wykorzystać PRICING do ustalenia optymalnych cen oraz wpływania na ich akceptację.