Slajd 1 Czy wiesz ile pieniędzy straciłeś z powodu źle ustalonych cen? Czytaj dalej

Optymalizacja pricingowa

Dla producenta

Ustalenie optymalnej ceny często decyduje o sukcesie rynkowym produktu lub usługi, stąd działania w celu jej ustalenia powinny pojawić się już we wczesnej fazie procesu – NPD (New Product Development).

czytaj więcej
Dla dystrybutora

Ustalanie ceny w sektorze B2B w porównaniu do segmentu B2C ma jeden dodatkowy ważny wymiar – a mianowicie indywidualne warunki handlowe.

czytaj więcej
Dla detalisty

W odróżnieniu od rynku B2B gdzie z reguły klienci korzystają z indywidualnych cen lub rabatów, na rynku B2C w znakomitej większości przypadków mówimy o jednolitej cenie dla wszystkich klientów.

czytaj więcej
Dla usług

Efektywny pricing usług jest dużym wyzwaniem, ponieważ wartość usługi jest niematerialna, podlega subiektywnej ocenie klientów oraz w trudno określić jej realny koszt wytworzenia.

czytaj więcej

Pomagamy naszym klientom
więcej zarabiać na swoich cenach

Nie trać pieniędzy z powodu
źle ustalonych cen!

Nasze podejście do pricingu

Zaawansowane analizy numeryczne

Metody behawioralne

Badania cenowe

Eksperymenty cenowe

Nasi wybrani klienci