Badanie haseł promocyjnych

„PIERWSZE W POLSCE BADANIE SKUTECZNOŚCI WPŁYWU HASEŁ PROMOCYJNYCH
NA INTENCJĘ ZAKUPU KLIENTÓW”.

 

 

Wchodząc do marketu czy na stronę sklepu internetowego jesteśmy masowo zachęcani do zakupów promocyjnych. W pricingLAB postanowiliśmy sprawdzić, które hasła i frazy promocyjne najsilniej wpływają na intencję zakupu?

Zapraszamy do zapoznania się z wynikami pierwszego w Polsce badania skuteczności wpływu haseł promocyjnych na intencję zakupu klientów.
Badanie zostało zaprojektowane przez zespół pricingLAB specjalizujący się w PRICINGU przy współpracy z Dr Dorotą Karwowską z Wydziału Psychologii U.W. W badaniu poddaliśmy analizie 16 najczęściej używanych w Polsce haseł i fraz promocyjnych.

 

 

 

WYKORZYSTAJ WYNIKI BADANIA DO SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI SWOICH PROMOCJI!

 

Dzięki naszemu badaniu odkryjesz:

  1. Jakie hasła i frazy promocyjne najsilniej wpływają na intencję zakupu? a których lepiej nie używać w komunikacji promocji?
  2. Które hasła są bardziej skuteczne w decyzjach zakupowych kobiet i mężczyzn?
  3. Czy hasło SALE jest bardziej skuteczne od hasła WYPRZEDAŻ?
  4. Który komunikat o wyprzedaży stanowi silniejszy impuls do zakupu: WYPRZEDAŻ OD 30%, WYPRZEDAŻ DO 50%, WYPRZEDAŻ OD 30% DO 70%?
  5. Czy procentowy zapis 50% CENY jest bardziej skuteczny od słownej frazy – POŁOWA CENY?

 

 

Informacja o badaniu:

  • Zastosowana przez nas metoda pośredniego sondowania preferencji, miała na celu ujawnienie automaty
  • cznych ustosunkowań, uważanych za bardziej predykcyjne niż metody świadomych deklaracji.
  • Dzięki tej metodzie badamy nie tylko jawne ustosunkowanie konsumentów do haseł promocyjnych, ale także ich utajone postawy i preferencje.
  • Badanie przeprowadzono na próbie N=210 osób dorosłych w wieku 18-68 lat.
  • Badanie zostało wykonane w I poł. 2017r. techniką CAWI (Computer Aided Web Interviews).

 

Raport z wynikami badań (PDF – 52 str. + plik excel)
Możliwość prezentacji wyników na spotkaniu.

 

WYKORZYSTAJ WYNIKI BADANIA DO SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI SWOICH PROMOCJI!

 

Zamów raport lub dowiedz się więcej:

Grzegorz Furtak

Email: grzegorz.furtak@pricinglab.pl

Tel. 603 899002