O nas

Jesteśmy firmą consultingową specjalizującą się wyłącznie w PRICINGU. Naszą misją jest zdecydowany wzrost zyskowności naszych klientów poprzez optymalizację cen.

Naszych klientów wspieramy poprzez realizację procesów PRICINGOWYCH takich jak: analizy i badania cenowe, monitoringi cenowe, doradztwo w zakresie: strategii cenowych, wyznaczanie optymalnych cen, modeli cenowych oraz skutecznej komunikacji cen.

Jesteśmy interdyscyplinarnym zespołem doświadczonych ekspertów w dziedzinie sprzedaży, marketingu, statystyki matematycznej, psychologii oraz ekonomii behawioralnej.

Badamy i modelujemy – tak jak w laboratorium – w jaki sposób optymalnie dostosować ceny do postrzeganej wartości produktów i usług oraz do zmieniających się warunków rynkowych i oczekiwań klientów.

W pricingLAB tworzymy wartość „profit from PRICING” poprzez:

W pricingLAB wzorujemy się na Good Laboratory Practice (GLP) – metodach pracy stosowanych w labolatoriach badawczych. Cenimy krytyczne myślenie, dbałość o szczegóły, wysoką jakość i odpowiedzialność pracy.

Realizujemy nasze projekty dla firm handlowych i usługowych oraz dla startupów w sektorach B2C i B2B.
Wierzymy w to, że dzięki naszemu wsparciu nasi klienci rozwijają się z nami, dlatego chętnie dzielimy się najnowszą światową wiedzą z dziedziny PRICINGU. Prowadzimy wykłady na uczelniach biznesowych, prelekcje, szkolenia i warsztaty cenowe. Nasz blog to także źródło aktualnej wiedzy, gdzie warto systematycznie zaglądać.

Spotkajmy się, porozmawiajmy o cenach w Twojej firmie.
Jedyna referencja, która nas interesuje to wzrost twojego zysku!

Zespół

    Grzegorz Furtak – Partner

    Ekspert w dziedzinie pricingu, strategii sprzedażowych oraz modeli monetyzacji w przedsiębiorstwie.
    Praktyk biznesu z 25 – letnim stażem. Przez 15 lat pełnił funkcje Executive: Prezesa Zarządu, Dyrektora Zarządzającego, Dyrektora Sprzedaży w międzynarodowych firmach t.j. Grohe, Lekkerland, Raisio.
    Absolwent programu Executive MBA: University of Warsaw – University of Illinois.

    Kontakt: grzegorz.furtak@pricinglab.pl

        Piotr Jastrzębski – Partner

        Ekonomista, matematyk specjalizujący się w problematyce na styku biznesu, data mining i business intelligence. Głównym obszarem zainteresowania Piotra jest wpływ decyzji biznesowych i marketingowych na rentowność i wartość firmy. Wieloletnie doświadczenia biznesowe wyniósł m.in. z BRE Corporate Finance, TVN, ITI Neovision, Optimus, Novitus, Krakowska Fabryka Armatur, PZU. Absolwent programu Executive MBA: University of Warsaw – University of Illinois.
        Kontakt: piotr.jastrzebski@pricinglab.pl

            Agata Kuszewska

            Psycholog. Praktyk biznesu z ponad 15 letnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą min. w firmach: Dialog, Netia, Tele2. Ekspert rynków media, telecom.

            Kontakt: agata.kuszewska@pricinglab.pl

                dr Dorota Karwowska

                pracownik Wydziału Psychologii UW. Specjalizuje się w prowadzeniu badań nad procesami emocjonalnymi i poznawczymi z wykorzystaniem metod fizjologicznych i neurofizjologicznych.

                    dr Błażej Miasojedow

                    Statystyk, matematyk. Pracownik naukowy wydzialu Matemtyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego (MIM UW). W przeszłosci pracownik École nationale des ponts et chaussées oraz Télécom ParisTech. Specjalizacja – statystyka matematyczna.

                        Robert Bielik

                        Ekspert w dziedzinie analizy kosztowej i analizy procesów.

                            Jan Prażmo

                            Marketing, kontakty z mediami
                            Kontakt: janek.prazmo@pricinglab.pl

                                Adrianna Adamowicz

                                Specjalista do spraw Analiz.