Blog

SKUTECZNE PROCESY PRICINGOWE

Uwzględnij potencjał wzrostu zysku z optymalizacji procesów pricingowych w budżecie […]

0 komentarzy

23 przykłady skutecznej prezentacji cen i promocji z niemieckiego retailu

23 przykłady skutecznej prezentacji cen i promocji z niemieckiego retailu: […]

0 komentarzy

Samochód na minuty…?

Branża komunikacyjna/transportowa dynamicznie się rozwija, na co szczególny wpływ ma […]

0 komentarzy

Tygrysy Biznesu – Pricing to największa dźwignia handlu

W lipcowym wydaniu magazynu Tygrysy Biznesu znajdziecie nasz artykuł pt. […]

0 komentarzy

Modele cenowe w grach

Rynek gier to dynamicznie rosnący sektor biznesu. Szacuje się, że […]

1 komentarz
zdjęcie metek z 4-krotną obniżką cen

Czy wielokrotna przecena zachęca do zakupu?

W jednym ze sklepów odzieżowych w Warszawie znaleźliśmy przykład 4-krotnej […]

0 komentarzy

Polskie Radio Czwórka – wywiad

W niedzielę 2 kwietnia na antenie radiowej Czwórki został wyemitowany […]

0 komentarzy

10 inspiracji prezentacji cen z ulic Mediolanu

W styczniu – czyli w miesiącu gorących wyprzedaży postanowiliśmy wybrać […]

0 komentarzy

Bundling – jak zwiększyć sprzedaż produktu?

Bundling, czyli łączenie produktów w zestawy, jest taktyką służącą obniżeniu […]

0 komentarzy
allegro_komentarze

Allegro – 17 lat ewolucji polityki cenowej

Aukcja jest najstarszą znaną formą wymiany towarowej. Czy pradziadkiem pricingu, […]

6 komentarzy

TVP Info – wywiad

Jak podatek od obrotu wpłynie na poziom cen w Polsce? […]

0 komentarzy

Jak ustalić ceny po wprowadzeniu podatku od marketów?

Jak zmienią się ceny z powodu podatku od marketów? Czy […]

0 komentarzy
wywiad_newseria2

Newseria.pl – wywiad

Jak skutecznie prezentować opusty promocyjne? Czy klienci zawsze wybierają bardziej […]

0 komentarzy
wywiad_newseria

Newseria.pl – wywiad

Jakie są główne strategie cenowe? Dlaczego warto stosować strategię – […]

0 komentarzy
wywiad_esquire

Esquire- wywiad

Ekskluzywny magazyn dla mężczyzn Esquire przeprowadził z Grzegorzem Furtakiem wywiad. […]

0 komentarzy

Nowa Sprzedaż – Taktyki pricingowe – zarabiaj więcej dzięki odpowiedniej prezentacji cen

0 komentarzy
artykul_PB

Puls Biznesu – artykuł o naszym badaniu

W dzisiejszym wydaniu PB (11.07.16) ukazał się artykuł na temat […]

0 komentarzy

Końcówki cen z liczbą „9” – wpływ końcówek cen na wzrost sprzedaży

Ceny i ich końcówki to tematy, z którymi każdy człowiek […]

0 komentarzy
audycja_PR4

Polskie Radio Czwórka – o pierwszym w Polsce badaniu końcówek cen

W dniu 21.06 mieliśmy przyjemność uczestniczyć w audycji „Się Mówi” […]

0 komentarzy

Pricing a psychologia pieniądza. Postawy ludzi wobec pieniędzy.

  Kultura, w której żyjemy, proces wychowania oraz doświadczenia życiowe […]

0 komentarzy

Poradnik Handlowca – Psychologia pieniądza – postawy ludzi wobec pieniędzy

0 komentarzy

Jak zwiększyć sprzedaż poprzez zapis ceny promocyjnej?

Jak zwiększyć sprzedaż? Jedną z wielu możliwych odpowiedzi są dobrze […]

0 komentarzy

Poradnik Handlowca – Czy zapis ceny promocyjnej na etykiecie wpływa na efekt promocji?

0 komentarzy

Cena jakości – jakość ceny! – Czy cena może wpływać na postrzeganą jakość produktu?

    Cena to wartość pieniędzy, jaką klient musi zapłacić […]

0 komentarzy

Poradnik Handlowca – Czy cena może wpływać na postrzeganą jakość produktu?

0 komentarzy

Poradnik Handlowca – Codziennie niskie ceny czy rabaty? Która strategia cenowa jest bardziej atrakcyjna?

0 komentarzy

Codziennie niskie ceny, czy wysokie ceny + rabaty? – Która strategia cenowa bardziej się opłaca?

  Pricing to siła 1 % Strategia cenowa jest istotnym […]

1 komentarz

Więcej znaczy mniej. Czy mniejszy wybór może wpływać na zwiększenie sprzedaży?

Podczas każdej wizyty w sklepie – małym czy dużym – […]

0 komentarzy

Poradnik Handlowca – Czy więcej może oznaczać mniej? Teoria wyborów zakupowych

0 komentarzy
wywiad_TVPInfo

TVP Warszawa- wywiad

Wywiad w TVP Warszawa z Grzegorzem Furtakiem „co się bardziej […]

0 komentarzy

Poradnik Handlowca – Świąteczna wrażliwość na ceny

0 komentarzy

Wrażliwość na ceny w okresie Świąt

Obecnie handlowy okres przedświąteczny zaczyna się znacznie wcześniej niż jeszcze […]

0 komentarzy

Co się bardziej opłaca? Zakupy świąteczne first, czy last minute?

W tym czasie wielu z nas się nad tym zastanawia. […]

0 komentarzy

Cena jakości – jakość ceny – co mówisz swojemu klientowi poprzez cenę?

W swojej wieloletniej praktyce związanej ze strategiami cenowymi oraz ustalaniem […]

0 komentarzy

Poradnik Handlowca – Urok końcówek cen, czyli siła 1 grosza.

0 komentarzy

Urok końcówek cen. Siła 1 grosza w ustalaniu cen

Końcówki cen z liczbą „9” widzimy niemalże wszędzie. Czy taka […]

0 komentarzy

Strategia cen freemium. Candy Crush Saga pricing case.

FREEMIUM – to popularna strategia cenowa stosowana w usługach internetowych, […]

0 komentarzy

Ustalanie cen nowego produktu. Premiera iPhone 6S, 6S Plus.

Jesteśmy po wczorajszej (9.09.15) premierze nowego iPhone’a 6S i 6S […]

0 komentarzy

Strategia wysokich cen. fritz-kola pricing case.

Mirco i Lorenz spotkali się w 1999 r w Hamburgu. […]

0 komentarzy

Strategie cenowe dla startupów. Jak ustalić cenę produktu i zwiększyć zysk do 30%!

Czy wiesz, że 3 na 4 startupy upadają przed upływam […]

0 komentarzy