Markery Cenowe – produkty budujące wizerunek cenowy sklepu

Polski rynek detaliczny jest najbardziej konkurencyjnym rynkiem w Europie. Powszechnym zjawiskiem jest wojna cenowa wśród sprzedawców, której celem jest budowanie percepcji atrakcyjnych cen. 
Czy wojna cenowa może być szansą dla twojej firmy? Na postawie których cen klienci formują swoją opinię, że dany sklep jest tani lub drogi?

 

plabmc1-kopia

 

 

Uzyskaj odpowiedzi na te pytania i zamów już dziś 1 w Polsce badanie
„Markery Cenowe –  produkty budujące wizerunek cenowy sklepu”

Zamów już dziś, a otrzymasz specjalną cenę i wpływ na badanie!

 

 

 

Czego możesz oczekiwać?

  • Ustalenia zbioru oraz kategoryzacji Markerów Cenowych, czyli listy produktów na podstawie których konsumenci budują percepcję cenową danej sieci
  • Wyniki naszego badania dostarczą cenną wiedzę na temat sposobom porównywania cen produktów przez konsumentów. Odpowiemy na pytania:
    • Które ceny produktów porównuje konsument?
    • Jakie różnice w cenie są dla niego istotne? oraz
    • Z jakich pomocy korzysta przy porównywaniu cen?

 

Wiedza i doświadczenie ekspertów z firmy badawczej – ARC Rynek i Opinia oraz ekspertów firmy pricingLAB – specjalizującej się w pricingu jest gwarancją najwyższej jakości uzyskanych danych oraz skutecznego przełożenia wyników badania na rekomendacje dla Państwa biznesu.
Proces oznaczenia markerów cenowych:
procpricingowy
Kliknij poniżej i otrzymaj zniżkę oraz możliwość dodania własnych pytań!

Zamów już dziś, a otrzymasz specjalną cenę i wpływ na badanie!